30.04.2013

Asiakastyytyväisyyskysely

Nastarakennus on jo useamman vuoden ajan toteuttanut asiakastyytyväisyyskyselyitä varmistaakseen laadun sekä hankkiakseen arvokasta tietoa tuotekehitykseen.

Toteutimme huhtikuussa asiakastyytyväisyyskyselyn vuonna 2012 valmistuneille kotikohteillemme, Kotiportille ja Kotikalliolle. Ilahduttavaa oli, että asiakkaamme olivat aktiivisia ja olivat käyttäneet runsaasti aikaa palautteen täyttämiseen. Lämmin kiitos kaikille vastanneille!

Kokonaisuudessaan saimme erinomaista palautetta. Asiakkaamme antoivat Nastarakennukselle rakentajana kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän ja asunnon laadulle kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän.

Saimme erityisesti kiitosta valoisista huoneistoista ja toimivista pohjaratkaisuista. Asiakkaamme ovat olleet erityisen tyytyväisiä laatuun, asiakaspalveluun sekä ammattitaitoomme. Vastaajista 95 % ostaisi varmasti Nastarakennuksen rakentaman asunnon uudelleen sekä suosittelee kodin ostoa Nastarakennukselta.

Asiakaspalautekysely tuotti runsaasti hyvää ja arvokasta palautetta sekä huomionarvoisia kehityskohtia toimintamme kehittämiseksi entistäkin paremmaksi. Kokonaisuutena saamamme palaute kannustaa meitä parantamaan toimintaamme jatkossakin lisää.

Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneiden kesken arvoimme laadukkaan Marttiinin paistisetin. Arvonnan voittajat ovat Marjo K. ja Anni J. Onnittelut voittajille ja paljon kiitoksia kaikille kyselyyn vastanneille!