26.01.2017

Asiakastyytyväisyyskysely 2016 - kokonaisarvosanaksi jälleen erittäin hyvä!

Toteutamme aina asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille. Palautteen avulla kehitämme toimintaamme vieläkin paremmaksi ja varmistamme laadun myös tulevissa kohteissamme.

Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin vuonna 2016 valmistuneille Metsokankaan Kaarnalle ja Niemenrannan Loistolle, joissa on yhteensä 50 asuntoa. Lämmin kiitos asiakkaillemme, olitte käyttäneet runsaasti aikaa palautteen täyttämiseen, vastaukset olivat ihailtavan kattavia.

100% asiakkaiden suosittelema

Kysyimme asiakkailtamme, että ostaisivatko he Nastarakennuksen rakentaman asunnon uudelleen ja että suosittelisivatko he Nastarakennuksen rakentaman asunnon ostoa sitä harkitsevalle. Kaikki Loiston asiakkaamme ostaisivat Nastarakennukselta asunnon uudelleen ja suosittelevat kodin ostoa Nastarakennukselta. Kaarnassakin lähes kaikki, vain yhtä lukuun ottamatta.

Nastarakennuksen vahvuudet ovat: rakentamisen laatu ja asiakaspalvelu!

Kokonaisuudessaan saimme erinomaista palautetta. Täälläkin kertaa saimme myyjänä, rakentajana ja asunnon laadusta kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän. Erityiskiitosta saimme etenkin rakentamisen laadusta, asiakaspalvelusta ja nopeasta reagoinnistamme. Lisäksi kiitosta annettiin asunnon hyvästä energiataloudellisuudesta, kohteen ulkoarkkitehtuurista, nykyaikaisesta led-valaistuksesta. Saimme myös hyviä kehitysideoita, jotka tullaan jalostamaan toimintamme. Olemme nöyrän kiitollisia, tämä vahvistaa käsitystämme että teemme asioita oikein ja että se myös näkyy asiakkaillemme hyötynä. Muutamia poimintoja saamastamme palautteesta:

"Teette loistovia taloja, joten jatkakaa samaan malliin"
”Edellinen kohde oli myös Nastarakennuksen, ei ongelmia”

"Kaikki sujui sovitusti, mukava tehdä kauppoja!”
"Kaikki ollut niin kuin on sovittu"
"Remonttihuoleton pitkäksi aikaa"
"Kokemus aiemmista kaupoista ollut hyvä!"

"Laatu ja viimeistely 10+"

Otteita kohdasta -erityisen tyytyväisiä Nastarakennuksen toiminnassa:

”Joustavuus ”
”Ystävällinen henkilökunta”
”Yhteistyö ja joustavuus muutostöissä”
”Työnjohtajan tavoitettavuus oli upeaa”
”Luotettava, tiedottaminen, vaihtoehdot ja asioista sopiminen”
”Nopea ja hyvä palvelu”
”Asiakirjat hyvä, esim. lisätyöluettelo, muuttokirje ja esite”
”Toimitusvarmuus, hyvät ideat”
”Ei havaittu virheitä huoneistossa (työn jälki 10+)”


Otteita kohdasta -Nastarakennuksen vahvuudet:

”Hyvä ja ystävällinen asiakaspalvelu, hyväntuulisuus!”
”Rakennustyömaan siisteys ja toiminta rakentamisen aikana asunnonostajien kanssa kiitettävää”
”Laadukas ja työn jälki siisti, laadukas!”
”Asiakastyytyväisyyden varmistaminen”
”Rakentamisen laatu ja viimeistely”
”Hinta/ laatu suhde hyvä!”

”Brändi, nettisivut rautaa, materiaalit”

Kotisivujamme kiiteltiin erinomaisiksi ja kattaviksi, josta kiva yksittäinen kommentti: ”nettisivut rautaa”. Kiiteltiin myös mm. kirjallisista materiaaliamme (myyntiaineisto, kauppa-aineisto, ohjeet, kodinkansio), asiantuntevaa palveluamme, luotettavuuttamme rakentajana, laatuamme.

Pitkäjänteinen työ laadun eteen, asiakkaan hyväksi

Olemme pystyneet pitämään rakentamisen laadun ja asiakaspalvelun tason korkeana, tutkitusti jo viisi vuotta peräkkäin! Vuosina 2012, 2013, 2014, 2015 ja nyt 2016 toteutetuissa asiakastyytyväisyyskyselyissä olemme saaneet kokonaisarvosanaksi erittäin hyvä. Rakentamisen laatu on meille kunnia-asia, haluamme saavuttaa asiakkaittemme tyytyväisyyden myös jatkossa.

Arvonta

Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneiden kesken arvoimme laadukkaan Marttiinin veitsisetin. Arvonnan voittajat ovat Loistosta Jaana ja Kaarnasta Sointu.

Onnittelut voittajille!

Lisää asiakkaidemme kokemuksia löydät asiakashaastatteluista »