21.02.2018

Asiakastyytyväisyyskysely 2017 - 100 % asiakkaistamme suosittelee

Toteutamme aina asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille. Palautteen avulla kehitämme toimintaamme vieläkin paremmaksi ja varmistamme laadun myös tulevissa kohteissamme.

Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin vuonna 2017 valmistuneille Kivikkokankaan Kaskelle ja Kempeleen Kotiportille, joissa on yhteensä 49 asuntoa. Vastauksia saimme runsaasti, vastausprosentti oli 56 %. Lämmin kiitos asiakkaillemme, olitte käyttäneet runsaasti aikaa palautteen täyttämiseen, vastaukset olivat ihailtavan kattavia.

100 % asiakkaiden suosittelema

Kysyimme asiakkailtamme, että ostaisivatko he Nastarakennuksen rakentaman asunnon uudelleen ja että suosittelisivatko he Nastarakennuksen rakentaman asunnon ostoa sitä harkitsevalle. Kasken ja Kotiportin asiakkaista
100 % suosittelee kodin ostoa Nastarakennukselta ja
96 % ostaisi Nastarakennukselta asunnon uudelleen (Kotiportissa vain yhtä lukuun ottamatta).

Nastarakennuksen vahvuudet ovat: laatu, toimivat pohjaratkaisut ja asiakaspalvelu!

Kokonaisuudessaan saimme erinomaista palautetta. Tälläkin kertaa saimme myyjänä, rakentajana ja asunnon laadusta kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän. Erityiskiitosta saimme etenkin rakentamisen laadusta, toimivista pohjaratkaisuista, asiakaspalvelusta, joustavuudestamme ja nopeasta reagoinnistamme. Lisäksi kiitosta annettiin asunnon laadukkaista ja neutraaleista materiaaleista, runsaista kaappitiloista ja nykyaikaisesta led-valaistuksesta. Saimme myös hyviä kehitysideoita, jotka tullaan jalostamaan toimintaamme. Olemme nöyrän kiitollisia, tämä vahvistaa käsitystämme että teemme asioita oikein ja että se myös näkyy asiakkaillemme hyötynä. Muutamia poimintoja saamastamme palautteesta:

"Hyvää asiakaspalvelua, joustavuutta"
"Tarvittava tieto saatiin nopeasti"
"Kaikki sovitut asiat ovat pitäneet ja olleet sovittujen mukaisia"
"Ystävällinen palvelu +++"
"Asiakaspalvelusta tahdon antaa erityistä plussaa. Asiat on hoidettu heti. Työntekijät joiden kanssa olemme toimineet, ovat olleet mukavia ja helposti lähestyttäviä."
"Hyvin teette työtänne. Pienet asiat huomataan suunnittelussa ja käytännön asioissa!"

Otteita kohdasta -erityisen tyytyväisiä Nastarakennuksen toiminnassa:

"Asiantunteva ja asiakasystävällinen henkilökunta"
"Olemme erityisen tyytyväisiä avuliaisuuteen ja hyvätuuliseen meininkiin, aina saa tietoa jos kysyy ja vastataan sähköposteihin pian"
"Asioista sopiminen on ollut mutkatonta"
"Pienet reklamaatiot hoidettu mallikkaasti"
"Kaikki pikku fiksit hoidettiin heti!"


Otteita kohdasta -Nastarakennuksen vahvuudet:

"Hinta-laatu ehdottomasti"
"Pohjaratkaisut"
"Hyvä asiakaspalvelu"
"Nopea reagointi"
"Laadukkaat laitteet ja materiaalit"
"Hyvä työn jälki"
"Hyvä ja kattava kodinkansio"
"Vakavaraisuus"
"Raikkaus, pitkä kokemus alalta ja paikallisten alihankkijoiden käyttäminen"
"Hyvä maine luotettavana rakentajana"

Hyvä ja kattava kodinkansio

Kodinkansiota kiiteltiin hyväksi ja kattavaksi, josta kiva yksittäinen kommentti: ”Kodinkansio on tosi hyvä paketti, josta löytyy aina apu, kun joku asuntoa koskeva asia mietityttää.” Myös kotisivujamme ja kohteiden myyntiesitteitä pidettiin erittäin hyvinä.

Pitkäjänteinen työ laadun eteen, asiakkaan hyväksi

Olemme pystyneet pitämään rakentamisen laadun ja asiakaspalvelun tason korkeana, tutkitusti jo kuusi vuotta peräkkäin! Vuosina 2012-2017 toteutetuissa asiakastyytyväisyyskyselyissä olemme saaneet kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän. Rakentamisen laatu on meille kunnia-asia, haluamme saavuttaa asiakkaittemme tyytyväisyyden myös jatkossa.

Vuosina 2013-2017 toteutetuissa asiakastyytyväisyyskyselyissä olemme kysyneet asiakkailtamme, että ostaisivatko he Nastarakennuksen rakentaman asunnon uudelleen ja että suosittelisivatko he Nastarakennuksen rakentaman asunnon ostoa sitä harkitsevalle. Asiakkaistamme yhteensä 97 % ostaisi Nastarakennukselta asunnon uudelleen ja 98 % suosittelee kodin ostoa Nastarakennukselta (vastaajista varmasti suosittelee 87 kpl ja tuskin 2 kpl).

Nastarakennuksella on tutkitusti tyytyväiset asiakkaat!

Lisää asiakkaidemme kokemuksia löydät asiakashaastatteluista »