22.11.2018

Asiakastyytyväisyyskysely 2018 – arvosana erittäin hyvä!

Nastarakennus toteuttaa vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille. Nyt kysely toteutettiin vuoden 2018 aikana valmistuneille kohteille: luhtitaloyhtiö Kivikkokankaan Hehkulle sekä kerrostaloyhtiö Metsokankaan Louhelle. Kohteissa on yhteensä 77 asuntoa.

Kyselyistä saadun palautteen avulla pystymme kehittämään toimintaamme vieläkin paremmaksi ja varmistamaan laadun myös tulevissa kohteissamme. Lämmin kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

100 % vastaajista suosittelee

Kysyimme asiakkailtamme, ostaisivatko he uudelleen Nastarakennuksen rakentaman asunnon ja suosittelisivatko he Nastarakennuksen asunnon ostoa sitä harkitsevalle.

Tulokset olivat erittäin ilahduttavia: 100 % kyselyyn vastanneista asiakkaista ostaisi uudelleen asunnon Nastarakennukselta, ja samoin jokainen suosittelee kodin ostoa Nastarakennukselta.

Valttina laadukas rakentaminen

Nastarakennus sai asuntojen rakentamisesta, myynnistä ja laadusta arvosanan erittäin hyvä. Myös vastaajien mielikuva Nastarakennuksesta asunnon ostamisen jälkeen on erittäin hyvä.

Saimme runsaasti positiivista palautetta muun muassa asuntojen toimivista pohjaratkaisuista, laadukkaista materiaaleista, sujuvasta tiedottamisesta ja kattavasta kodinkansiosta.

Laadukas asiakaspalvelu ja vaivaton asiointi keräsivät kyselyyn vastanneilta kiitosta:

”Tieto tuli aina nopeasti ja tuntui, että minua palveltiin hyvin kaikissa yhteydenotoissa.”

”Rakentamisen aikana sain hyvät tiedot kaikista muutosvaihtoehdoista. Muutostöiden tilaaminen oli helppoa.”

”Kovasti ilahdutti ja edelleen ilahduttaa se, että työmiehet tervehtivät aina ohimennen. Siitä tulee aina hyvä mieli!”

”Nastarakennuksen tiedottaminen, nopea reagoiminen ja hyvä työnjälki ovat varmasti asioita, joista kerron eteenpäin.”

Asiakkaat olivat tyytyväisiä myös myyjien asiantuntevuuteen ja joustavuuteen:

”Olen tyytyväinen palvelun joustavuuteen. Myyntitilanteessa ei painostettu, vaan sai rauhassa miettiä päätöstä.”

Lisäksi laadukkaat asunnot ja huolellinen työnjälki vakuuttivat vastaajat:

”Asunnon laatu on hyvä. Työn jälki on erinomainen. Paras mitä olen asumissani kerrostaloasunnoissa kohdannut.”

”Hyvän kokemuksen vuoksi voisin valita ja varmasti katsonkin Nastarakennuksen tarjontaa, jos tarve uudelle asunnolle tulee.”

Kyselyssä saimme myös monia hyviä kehitysideoita, joiden avulla pystymme jalostamaan toimintaamme.

Myös sijoittajien suosikki

Tämänvuotisessa kyselyssä pääsivät hyvin esille myös asuntosijoittajien näkökulmat. Sijoittajat arvostivat etenkin Nastarakennuksen luotettavuutta ja aikataulussa pysymistä. Asuntojen hinta-laatusuhde, hyvä tuotto-odotus, laadukkaat materiaalit ja asumisviihtyvyyteen panostaminen keräsivät kiitosta.

”Isoja rakentajia pienempi koko vähentää yleiskustannuksia ja sitä kautta on mahdollisuus tuottaa sijoittajaystävällisiä kohteita.”

Pitkäjänteinen työ laadun eteen, asiakkaan hyväksi

Pitkäjänteinen työ laadukkaan rakentamisen ja korkeatasoisen asiakaspalvelun eteen on selvästi tuottanut tulosta. Vuosina 2011–2018 Nastarakennus on toistuvasti saanut asiakastyytyväisyyskyselyissä kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän.

Aikavälillä 2013–2018 asiakkaistamme yhteensä 97 % ostaisi Nastarakennukselta asunnon uudelleen ja 98 % suosittelee kodin ostoa Nastarakennukselta.

Nastarakennuksella on tutkitusti tyytyväiset asiakkaat!

Lisää asiakkaidemme kokemuksia löydät asiakashaastatteluista »