Toteutamme vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille.
Etusivu / Kokemuksia & kuvia / Asiakastyytyväisyys
Nastarakennus on jo useamman vuoden ajan toteuttanut asiakastyytyväisyyskyselyitä uusien Nasta-kotien omistajille varmistaakseen laadun sekä hankkiakseen arvokasta tietoa tuotekehitykseen.
Uusin asiakastyytyväisyyskysely on toteutettu vuoden 2021 aikana valmistuneille kohteille: erillis- ja rivitaloyhtiö Kivikkokankaan Valkealle sekä luhtitaloyhtiö Kivikkokankaan Lumolle. Kohteissa on yhteensä 71 asuntoa. Kyselyt toteutettiin 22.11.-7.12.2021. Vastauksia saimme runsaasti, kokonaisvastausprosentti oli 73 %. Kyselyistä saadun palautteen avulla pystymme kehittämään toimintaamme vieläkin paremmaksi ja varmistamaan laadun myös tulevissa kohteissamme.
Saimme kokonaisarvosanaksi asiakaspalvelullemme erittäin hyvän (4,7/5) sekä kokonaisarvosanaksi rakentamisen laadulle hyvän (4,3/5).
Saimme runsaasti positiivista palautetta mm. asuntojen hyvistä pohjaratkaisuista sekä toimivasta ja joustavasta muutostyöprosessista. Hyvä asiakaspalvelu ja nopea reagointi keräsivät kyselyyn vastanneilta kiitosta. Lisäksi laadukkaat asunnot ja huolellinen työnjälki vakuuttivat.
Pitkäjänteinen työ laadukkaan rakentamisen ja korkeatasoisen asiakaspalvelun eteen on selvästi tuottanut tulosta. Olemme toistuvasti saaneet asiakastyytyväisyyskyselyissä kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän. Asiakkaistamme yhteensä 96 % ostaisi Nastarakennukselta asunnon uudelleen ja 97 % suosittelee kodin ostoa Nastarakennukselta (asiakaskyselyt 2013-2021).
Meillä on tutkitusti tyytyväiset asiakkaat!