Toteutamme vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille.
Kokemuksia & kuvia/Asiakastyytyväisyys
Meille asiakastyytyväisyys on ensiarvoisen tärkeää ja uusimman asiakastutkimuksemme perusteella olemme onnistuneet siinä erinomaisesti. Jokainen asiakkaamme on valmis suosittelemaan meitä!
Uusin asiakastyytyväisyyskysely on toteutettu vuoden 2022 aikana valmistuneille kohteille: erillis- ja paritaloyhtiö Vaskikankaan Loiste sekä erillis- ja paritaloyhtiö Hiukkavaaran Kajo. Kohteissa on yhteensä 24 asuntoa. Kyselyt toteutettiin 23.11.-7.12.2022. Vastauksia saimme runsaasti, kokonaisvastausprosentti oli 78,9 %. Kyselyistä saadun palautteen avulla pystymme kehittämään toimintaamme vieläkin paremmaksi ja varmistamaan laadun myös tulevissa kohteissamme.
Saimme kokonaisarvosanaksi asiakaspalvelullemme erittäin hyvän (4,6/5) sekä kokonaisarvosanaksi rakentamisen laadulle hyvän (4,3/5).
Saimme runsaasti positiivista palautetta mm. asuntojen hyvistä pohjaratkaisuista sekä toimivasta ja joustavasta muutostyöprosessista. Hyvä asiakaspalvelu ja nopea reagointi keräsivät kyselyyn vastanneilta kiitosta. Lisäksi laadukkaat asunnot ja huolellinen työnjälki vakuuttivat.
Pitkäjänteinen työ laadukkaan rakentamisen ja korkeatasoisen asiakaspalvelun eteen on selvästi tuottanut tulosta. Olemme toistuvasti saaneet asiakastyytyväisyyskyselyissä kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän. Asiakkaistamme yhteensä 100 % ostaisi Nastarakennukselta asunnon uudelleen ja 100 % suosittelee kodin ostoa Nastarakennukselta (asiakaskyselyt 12/2022).
Meillä on tutkitusti tyytyväiset asiakkaat!