Asiakastyytyväisyys

Toteutamme vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille.

100 % suosittelee meitä, osoittaa uusin asiakastutkimuksemme

Meille asiakastyytyväisyys on ensiarvoisen tärkeää ja uusimman asiakastutkimuksemme perusteella olemme onnistuneet siinä erinomaisesti. Jokainen asiakkaamme on valmis suosittelemaan meitä!

Uusin asiakastyytyväisyyskysely on toteutettu vuoden 2022 aikana valmistuneille kohteille: erillis- ja paritaloyhtiö Vaskikankaan Loiste sekä erillis- ja paritaloyhtiö Hiukkavaaran Kajo. Kohteissa on yhteensä 24 asuntoa. Kyselyt toteutettiin 23.11.-7.12.2022. Vastauksia saimme runsaasti, kokonaisvastausprosentti oli 78,9 %. Kyselyistä saadun palautteen avulla pystymme kehittämään toimintaamme vieläkin paremmaksi ja varmistamaan laadun myös tulevissa kohteissamme.

 

Saimme kokonaisarvosanaksi asiakaspalvelullemme erittäin hyvän (4,6/5) sekä kokonaisarvosanaksi rakentamisen laadulle hyvän (4,3/5).


Saimme runsaasti positiivista palautetta mm. asuntojen hyvistä pohjaratkaisuista sekä toimivasta ja joustavasta muutostyöprosessista. Hyvä asiakaspalvelu ja nopea reagointi keräsivät kyselyyn vastanneilta kiitosta. Lisäksi laadukkaat asunnot ja huolellinen työnjälki vakuuttivat.

 

Asiakkaamme kiittivät asiakaspalvelua ja toimivia pohjaratkaisuja

 

  • Asioiden hoitaminen kokonaisuudessaan, varaukset, myynti, aikataulut, viestintä. Pohjaratkaisu on ollut juurikin toiveen mukainen. -Loisteen asiakas
  • Muutostarpeisiin reagoitiin nopeasti ja myyjä oli tavoitettavissa koko prosessin ajan lähestulkoon aina joko puhelimitse tai sähköpostitse. Kaikki sovitut asiat/muutokset oli kohdillaan kun asunto oli valmis. - Loisteen asiakas
  • Jos meillä oli rakennusaikana esim. lisätöihin liittyviä kysymyksiä, saimme vastaukset näihin nopeasti. Myös jos halusimme käydä vierailemassa asunnolla rakennusaikana, niin sekin asia hoitui helposti. Annettu aikataulu piti asunnon valmistumisen suhteen. -Loisteen asiakas
  • Kaikki vaan on ihan aivan mahtavaa. Varsinkin kun muutimme 1970-luvun okt:sta. Pidän siitä, ettei ole omaa pihaa, jossa pitäisi orjana raataa, mutta on sen sijaan tuo mainio terassi. -Kajon asiakas
  • Arkkitehti on tehnyt hienoa työtä asunnon pohjaratkaisun osalta ja saanut neliöt käytettyä alueisiin joista niille eniten on käyttöä. -Kajon asiakas

100 % asiakkaistamme suosittelee meitä

Pitkäjänteinen työ laadukkaan rakentamisen ja korkeatasoisen asiakaspalvelun eteen on selvästi tuottanut tulosta. Olemme toistuvasti saaneet asiakastyytyväisyyskyselyissä kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän. Asiakkaistamme yhteensä 100 % ostaisi Nastarakennukselta asunnon uudelleen ja 100 % suosittelee kodin ostoa Nastarakennukselta (asiakaskyselyt 12/2022).

Meillä on tutkitusti tyytyväiset asiakkaat!

Lisää asiakkaidemme kokemuksia löydät asiakastarinoista

Käytämme evästeitä (olet hyväksynyt) (olet kieltänyt)

Mikäli klikkaat "hyväksy", annat suostumuksen oheisten kolmansien osapuolten evästeiden ja seurantatekniikoiden käytölle sekä tietojen siirrolle EU:n ulkopuolelle kuten Yhdysvaltoihin.

Google Analytics
Kävijäseuranta
Facebook
Markkinointitiedon keruu ja profilointi
Google Tag Manager
Tag Manager
Chat
Chat
Hyväksy
Kiellä
Peru