Asiakastyytyväisyyskysely 2021 - arvosana jälleen erittäin hyvä!

10.12.2021
Uusin asiakastyytyväisyyskyselymme on valmistunut! Kyselyyn vastasivat vuonna 2021 valmistuneiden Kivikkokankaan Valkean ja Lumon asiakkaat. Kokonaisarvosanaksi saimme jälleen erittäin hyvän.

Toteutamme vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille. Nyt kysely toteutettiin vuoden 2021 aikana valmistuneille kohteille: erillis- ja rivitaloyhtiö Kivikkokankaan Valkealle sekä luhtitaloyhtiö Kivikkokankaan Lumolle. Kohteissa on yhteensä 71 asuntoa. Kyselyt toteutettiin 22.11.-7.12.2021. Vastauksia saimme runsaasti, kokonaisvastausprosentti oli 73 %.

Kyselyistä saadun palautteen avulla pystymme kehittämään toimintaamme vieläkin paremmaksi ja varmistamaan laadun myös tulevissa kohteissamme. Lämmin kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

Hyvä asiakaspalvelu ja toimivat pohjaratkaisut

Saimme kokonaisarvosanaksi asiakaspalvelullemme erittäin hyvän (4,7/5) sekä kokonaisarvosanaksi rakentamisen laadulle hyvän (4,3/5).

Saimme runsaasti positiivista palautetta mm. asuntojen hyvistä pohjaratkaisuista sekä toimivasta ja joustavasta muutostyöprosessista. Hyvä asiakaspalvelu ja nopea reagointi keräsivät kyselyyn vastanneilta kiitosta. Lisäksi laadukkaat asunnot ja huolellinen työnjälki vakuuttivat.

"Muutostöihin liittyviin tiedusteluihimme vastattiin ja reagoitiin aina nopeasti. Myös kaikki muutostyöt oli onnistuneesti toteutettu. Työmaan vastaava mestari piti meitä ajantasalla ja reagoi myös nopeasti tilanteisiin. Asunnon ostamiseen liittyvät asiat sujuivat mutkattomasti." - Valkean asiakas

"Nastan porukka suhtautui erittäin hyvin muutostoiveisiin ja asunto vaikuttaa todella laadukkaalle." - Valkean asiakas

"Pohjaratkaisu on loistava, säilytystilan määrä on todella hyvä." - Valkean asiakas

"Keskustelu yhteys toimii ja asiakasta kuunnellaan." - Lumon asiakas

"Yhteydenpito on nopeata ja helppoa. Pieniin virheisiin ja puutteisiin on reagoitu hyvin." - Lumon asiakas

97 % asiakkaistamme suosittelee meitä

Olemme jo usean vuoden ajan toteuttaneet asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille. Pitkäjänteinen työ laadukkaan rakentamisen ja korkeatasoisen asiakaspalvelun eteen on selvästi tuottanut tulosta. Olemme toistuvasti saaneet asiakastyytyväisyyskyselyissä kokonaisarvosanaksi erittäin hyvän. Asiakkaistamme yhteensä 96 % ostaisi Nastarakennukselta asunnon uudelleen ja 97 % suosittelee kodin ostoa Nastarakennukselta (asiakaskyselyt 2013-2021).

Meillä on tutkitusti tyytyväiset asiakkaat!

Lisää asiakkaidemme kokemuksia löydät asiakashaastatteluista »

Takaisin
Käytämme evästeitä (olet hyväksynyt) (olet kieltänyt)

Mikäli klikkaat "hyväksy", annat suostumuksen oheisten kolmansien osapuolten evästeiden ja seurantatekniikoiden käytölle sekä tietojen siirrolle EU:n ulkopuolelle kuten Yhdysvaltoihin.

Google Analytics
Kävijäseuranta
Facebook
Markkinointitiedon keruu ja profilointi
Google Tag Manager
Tag Manager
Giosg Chat
Asiakaspalvelu/chat
Hyväksy
Kiellä
Peru