Hyvä asiakastyytyväisyys on monen asian summa ja tulokset osoittavatkin, että olemme onnistuneet hyvin monella osa-alueella. Haluamme silti kehittää toimintaamme vieläkin paremmaksi ja varmistamaan laadun myös tulevissa kohteissamme ja tästä syystä kyselystä saadut palautteet ovat meille erittäin tärkeitä.
Kysyimme asiakkailtamme, ostaisivatko he uudelleen Nastarakennuksen rakentaman asunnon ja suosittelisivatko he Nastarakennuksen asunnon ostoa sitä harkitsevalle. Tulokset olivat erittäin ilahduttavia: asiakkaamme suosittelevat kodin ostoa meiltä ja 96 % vastanneista asiakkaistamme ostaisi meiltä asunnon uudelleen.
Saimme kokonaisarvosanaksi asiakaspalvelullemme hyvän (4,3/5) sekä kokonaisarvosanaksi rakentamisen laadulle hyvän (4,3/5).
Saimme runsaasti positiivista palautetta muun muassa asiakaspalvelustamme ja asuntojen toimivista pohjaratkaisuista:
"Arvostava palvelu myös ensiasunnon ostajia kohtaan (ei itsestäänselvyys)."
"Aito halu tehdä hyvää työtä: tämä näkyy niin myyntipalvelussa kuin rakennustyössä: esimerkiksi pientenkin virheiden tosissaan ottaminen ja joustava, ystävällinen ja luotettava palvelu kaikin puolin."
"Olemme olleet tyytyväisiä palveluun ja avoimuuteen."
"Asunto valmistui luvatussa ajassa ja työn jälki on todella hyvää."
"Yhteydenpito ja kommunikointi toimii loistavasti. Aikataulut pitävät."
"Projektin aikataulussa pysyminen. Suunnittelun ja toteutuksen laadukkuus hyvä."
"Pohjaratkaisu erittäin toimiva ja tehokkaita neliöitä. Erittäin tilava parveke."
Olemme jo usean vuoden ajan toteuttaneet asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille. Pitkäjänteinen työ laadukkaan rakentamisen ja korkeatasoisen asiakaspalvelun eteen on selvästi tuottanut tulosta. Meillä on tutkitusti tyytyväiset asiakkaat!