Asiakastyytyväisyyskysely – 100 % asiakkaistamme suosittelee meitä!

30.01.2023
Uusin asiakastyytyväisyyskyselymme on valmistunut! Kyselyyn vastasivat vuonna 2022 valmistuneiden Vaskikankaan Loisteen ja Hiukkavaaran Kajon asiakkaat. Kokonaisarvosanaksi saimme jälleen erittäin hyvän.

Toteutamme vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille. Nyt kysely toteutettiin vuoden 2022 aikana valmistuneille kohteille: erillis- ja paritaloyhtiö Vaskikankaan Loisteelle sekä erillis- ja paritaloyhtiö Hiukkavaaran Kajolle. Kohteissa on yhteensä 24 asuntoa. Kyselyt toteutettiin 23.11.-7.12.2022. Vastauksia saimme runsaasti, kokonaisvastausprosentti oli 78,9 %.

Kyselyistä saadun palautteen avulla pystymme kehittämään toimintaamme vieläkin paremmaksi ja varmistamaan laadun myös tulevissa kohteissamme. Lämmin kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

100 % vastaajista ostaisi uudelleen ja suosittelee meitä

Kysyimme asiakkailtamme, ostaisivatko he uudelleen Nastarakennuksen rakentaman asunnon ja suosittelisivatko he Nastarakennuksen asunnon ostoa sitä harkitsevalle.

Tulokset olivat erittäin ilahduttavia: kaikki Loisteen ja Kajon kyselyyn vastanneista asiakkaistamme ostaisi uudelleen asunnon meiltä ja suosittelee kodin ostoa meiltä.

Valttina laadukas rakentaminen

Saimme kokonaisarvosanaksi asiakaspalvelullemme erittäin hyvän (4,6/5) sekä kokonaisarvosanaksi rakentamisen laadulle myöskin erittäin hyvän (4,3/5).

Saimme runsaasti positiivista palautetta muun muassa asiakaspalvelustamme, hyvästä tiedottamisestamme, nopeasta reagoimisestamme ja asuntojen toimivista pohjaratkaisuista. 

Laadukas asiakaspalvelu ja vaivaton asiointi keräsivät kyselyyn vastanneilta kiitosta:

"Asioiden hoitaminen kokonaisuudessaan, varaukset, myynti, aikataulut, viestintä. Pohjaratkaisu on ollut juurikin toiveen mukainen."
"Muutostarpeisiin reagoitiin nopeasti ja myyjä oli tavoitettavissa koko prosessin ajan lähestulkoon aina joko puhelimitse tai sähköpostitse. Kaikki sovitut asiat/muutokset oli kohdillaan kun asunto oli valmis."
"Jos meillä oli rakennusaikana esim. lisätöihin liittyviä kysymyksiä, saimme vastaukset näihin nopeasti. Myös jos halusimme käydä vierailemassa asunnolla rakennusaikana, niin sekin asia hoitui helposti.; Annettu aikataulu piti asunnon valmistumisen suhteen.."

Lisäksi pohjaratkaisut vakuuttivat vastaajat:

"Kaikki vaan on ihan aivan mahtavaa. Varsinkin kun muutimme 1970-luvun okt:sta. Pidän siitä, ettei ole omaa pihaa, jossa pitäisi orjana raataa, mutta on sen sijaan tuo mainio terassi."
"Arkkitehti on tehnyt hienoa työtä asunnon pohjaratkaisun osalta ja saanut neliöt käytettyä alueisiin joista niille eniten on käyttöä."

Pitkäjänteinen työ laadun eteen, asiakkaan hyväksi

Olemme jo usean vuoden ajan toteuttaneet asiakastyytyväisyyskyselyn uusien Nasta-kotien omistajille. Pitkäjänteinen työ laadukkaan rakentamisen ja korkeatasoisen asiakaspalvelun eteen on selvästi tuottanut tulosta.

Meillä on tutkitusti tyytyväiset asiakkaat!

Lisää asiakkaidemme kokemuksia löydät asiakashaastatteluista »

Takaisin
Käytämme evästeitä (olet hyväksynyt) (olet kieltänyt)

Mikäli klikkaat "hyväksy", annat suostumuksen oheisten kolmansien osapuolten evästeiden ja seurantatekniikoiden käytölle sekä tietojen siirrolle EU:n ulkopuolelle kuten Yhdysvaltoihin.

Google Analytics
Kävijäseuranta
Facebook
Markkinointitiedon keruu ja profilointi
Google Tag Manager
Tag Manager
Giosg Chat
Asiakaspalvelu/chat
Hyväksy
Kiellä
Peru